Watch teaser

Το NASCAR πάει στην Ευρώπη:
7 χώρες, 26 races
Είστε έτοιμοι;

 
Εκκίνηση
 


Το NASCAR Whelen Euro Series και η General Tire είναι ιδανικοί συνεργάτες γιατί μοιράζονται την ίδια πλούσια Αμερικάνικη κληρονομιά. 

Guy Frobisher, Senior Project Manager
 
Jerome Galpin (Euro NASCAR) and Guy Frobisher (General Tire) posing with a NASCAR race tire after announcing the cooperation.

Jerome Galpin (Euro NASCAR) and Guy Frobisher (General Tire)

General Tire & Euro NASCAR:
Μαζί, στη γραμμή τερματισμού

Καμμένα λάστιχα, σκασίματα, πίεση στην άσφαλτο, δύσκολες πίστες και στροφές. Η ωμή αισθητική που γενήθηκε στη Daytona, στην πατρίδα του NASCAR. Και είναι πραγματικά εντυπωσιακό σε τί πρέπει να ανταποκριθούν τα ελαστικά σε αυτούς τους αγώνες. 

Γιατί λοιπόν να μην αντιμετωπίσουμε αυτή την πρόκληση με έναν επίσημο συνεργάτη, που ενσωματώνει εξίσου την αμερικάνικη παράδοση, επιδιώκοντας παράλληλα υψηλή απόδοση και αξιοπιστία.


Με την General Tire, το Euro NASCAR έχει ξεκινήσει μια συνεργασία έξι ετών προκειμένου να ανταποκριθεί σε όλες αυτές τις απαιτήσεις.

Είναι ασυνήθιστο χρονικό διάστημα για συνεργασία στα μηχανοκίνητα αθλήματα, κάτι που κάνει ακόμα πιο φανερή την εμπιστοσύνη που υπάρχει από το Euro NASCAR στην General Tire. Σε αντάλλαγμα, η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα αγωνιστικό ελαστικό που υπόσχεται να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις των 30 μάδων στο NASCAR. 

Τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά “NWES GT” έχουν αποδείξει ήδη τις δυνάμεις τους στις πρώτες δοκιμές. Στο κλασικό NASCAR-fashion, κάθε όχημα έχει το ίδιο σετ και version ελαστικών σε μέγεθος 11.5/27.5R15.

Άλλωστε, οπουδήποτε είναι εφικτό. Από τις πίστες του Euro NASCAR, μέχρι τους δρόμους της Ευρώπης. 

 

Τα δικά μας ελαστικά Euro NASCAR —από τις ΗΠΑ μέχρι την Ευρώπη. 

The race tire engineered by General Tire for the Euro NASCAR.

The General Tire race tyre engineered for the Euro NASCAR.

Νικητές σε όλες τις πίστες

NWES GT

  • Μέγεθος: 11.5/27.5 R 15
  • Αριθμός διαθέσιμων σετ ανά οδηγό: 20

Τα ελαστικά έχουν κατασκευαστεί ειδικά για αυτό, στο Plymouth,  της Indiana, έχοντας κατα νου τις απαιτητικές συνθήκες του NASCAR. Αν και αυτές είναι διαφορετικές στην Ευρώπη, καθώς οι διαδρομές και οι πίστες είναι πιο κυκλικές, τα ελαστικά πρέπει μα είναι σε θέση να αντέχουν σε διαφορετικές γωνίες και πιέσεις, ενώ ταυτόχρονα να ταιριάζουν και σε διαφορετικές ασφάλτινες διαδρομές. Ακόμα και οι καιρικές συνθήκες των διαφόρων χωρών έχουν ληφθεί υπόψη, ώστε να είναι πάντα τα αυτοκίνητα ασφαλή στην πίστα. 

Μαζί αυτά, μαζί με τις γνωστές οδηγικές συνθήκες του NASCAR, τις αποστάσεις οδήγησης, το χρόνο και το βάρος του οχήματος. 

Θα θέλαμε πολύ να δούμε τα  GT show car  σε έναν αγώνα μια μέρα! 

Guy Frobisher, Senior Project Manager
 
The 2019 Euro NASCAR car in white with all sponsors visible.

The Euro NASCAR car 2019

Το αυτοκίνητο του Euro NASCAR 2019

  • NASCAR μηχανή: V8 5.7 λίτρων NWES, 400 bhp, ροπή 55 m/kg
  • Μετάδοση: πίσω τροχός, κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων ,
  • Φρένα: 4 pot monobloc calipers, 330 mm vented discs
  • Μέγιστη ταχύτητα: 250 km/h
  • Βάρος: 1210 kg / 2650 lbs
  • Μήκος: 5080 mm
  • Πλάτος: 1950 mm
  • Ματαξόνιο: 2740 mm
  • Ασφάλεια: FIA-πιστοποιημένο πλαίσιο, FIA-πιστοποιημένο εξοπλισμό 
  • Ισοτιμία: Ίδιο αυτοκίνητο για κάθε οδηγό, με ίδια εξαρτήματα

Το General Tire αυτοκίνητο ειναι ένα παράδειγμα του πόσο θεαματικό είναι το αυτοκίνητο του Euro NASCAR και μπορεί να εμφανιστεί στον τελικό αγώνα. - Αν και η  General Tire δεν σκοπεύει να το βάλει στη γραμμή εκκίνησης ακόμα.  Συμβολίζει υπέροχα τη συνεργασία μεταξύ της  General Tire και του NASCAR Whelen Euro Series και θα προβληθεί αρκετά σε εκθέσεις και εκδηλώσεις όπως την έκθεση  “Autosport International”. Φυσικά, τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να αγωνιστούν χωρίς ένα εγκεκριμένο αριθμό, για αυτό και το όχημα της General Tire έχει λέβει τον αριθμό 61, ως μια συνειδητή επιλογή. Με έξυπνο στυλ, ο αριθμός 61 είναι οπτικά πανομοιότυπος με τα αρχικά GT. 

0
Highest g-force experienced by tyres during a race
0
Average amount of tyre sets used in a season
 

NASCAR 2019: Οπουδήποτε στην Ευρώπη, είναι εφικτό. 

Όταν σκέφτεστε τους αγώνες NASCAR είναι όλα Αμερικάνικα. Η μυρωδιά του πετρελαίου, των καυσίμων, ένας συναρπαστικός ανταγωνισμός κάτω από ίδιες συθήκες. Η σειρά Euro NASCAR Whelen συγκεντρώνει ένα Ευρωπαικό κοινό με αυτά τα συναισθήματα και τις συγκινήσεις. Σε 7 χώρες, και με αγώνες τα σαββατοκύριακα, συνολικά 26 αγώνες. Η πρόκληση όμως είναι οι ευρωπαικές διαδρομές. Ένα μείγμα διαφόρων διάσημων διαδρομών, από άλλους μηχανοκίνητους αγώνες, που περιλαμβάνουν ακόμα και τον κλασικό NASCAR oval. Ο ανταγωνισμός στην Ευρώπη απαιτεί ένα τελείως διαφορετικό σύνολο ικανοτήτων, τόσο από τον οδηγό, όσο και από τη μηχανή. 

Top-down view of the busy pit at the Valencia circuit.

A view of the pit of the Circuit Ricardo Tormo, 2018

NASCAR @ Circuit Ricardo Tormo, Valencia, Spain

13 και 14 Απριλίου, 2019

Το Circuit Ricardo Tormo άνοιξε για πρώτη φορά το 1999 και είναι συγκριτικά νέο. Το κλίμα είναι αρκετά ήπιο λόγω της θέσης του κοντά στην ανατολική ακτή της Ισπανίας. 

Στη Valencia, οι οδηγοί του  Euro NASCAR παίρνουν το μάθημα αντίθετα στη φορά του ρολογιού, σε  4.005 km, και αντιμετωπίζωντας 9 αριστερές και 5 δεξιές στροφές, μαζί με μια ευθεία που είναι η μεγαλύτερη του Euro NASCAR.  Ένα "All-in-all," δυναμικό και συναρπαστικό κομμάτι.

Several cars hustling through a sharp turn in Franciacorta, 2017

Fighting for the lead in Franciacorta, 2017
(ph Luca Casadei)

NASCAR @ Αυτοκινητόδρομος di Franciacorta, Castrezzato/Brescia, Italy

11 με 12 Μαϊου, 2019

Η ιταλική πίστα άνοιξε το 2008 κοντά στη λίμνη Garda και είναι ένας από τους πιο καινούργιου χώρους του  NASCAR Europe . Έχει πλάτος πάνω από 12 μέτρα, 8 δεξιές και 5 αριστερές στροφές . 

Wide view shortly after race start of the crowded Brands Hatch track.

And they’re off!

NASCAR @ Brands Hatch, Fawkham, England, UK

1 με 2 Ιουνίου, 2019

Αυτή η διαδρομή έχει μεγάλη παράδοση που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1940 και είναι περίπου 30χλμ νοτιοανατολικά του Λονδίνου. Η πίστα έχει μήκος 1.929χλμ, 4 δεξιές και 2 αριστερές στροφές οι οποίες θεωρούνται απαιτητικές λόγω των αλλαγών στις ταχύτητες. 

A bird’s-eye view of the quiet track at Autodrom Most.

Autodrom Most

NASCAR @ Αυτοκινητόδρομος Most, Most, Czech Republic

29 με  30 Ιουνίου, 2019

Με ένα συνδιασμό 12 δεξιόστροφων και 9 αριστερόστροφων στροφών, η κούρσα των 4.212 km lθεωρείται αρκετά απαιτητική. Θυμίζει roller coaster, κάτι που απαιτεί σταθερότητα και οδηγική ικανότητα. 

Crew, drivers and others waiting around the starting block as the stands fill.

The calm before the race

NASCAR @ Raceway Venray, Venray, Netherlands

13 με 14 Ιουλίου , 2019

Η πίστα, γνωστή και ως Circuit de Peel θεωρείται τη ταχύτερη οβαλ πίστα στην Ευρώπη. Συνήθως οδηγείται αριστερόστροφα και προσφέρει ένα συναρπαστικό θέαμα με υψηλές ταχύτητες και δράση.

Bird’s-eye view of a hairpin curve at the empty Hockenheimring

The Sachscurve at Hockenheimring

NASCAR @ Hockenheimring, Hockenheim, Germany

21 με 22 Σεπτεμβρίου, 2019

Η παραδοσιακή και θρυλική διαδρομή εγγυάται μια δυναμική πορεία σε 3.692χλμ. Στα γρήγορα τμήματα με τις συναρπαστικές ευκαιρίες προσπέρασης πρέπει να εκμεταλλευτούν οι οδηγοί κάθε ευκαιρία. Ένας αγώνας πολύ σημαντικός στη μάχη για τον τίτλο. 

The Elite 2 Zolder race winner sitting on his car, celebrated by cheerleaders behind him.

Celebrating the winner of Elite 2 in Zolder

NASCAR @ Circuit Zolder, Zolder, Belgium

5 με 6 Οκτωβρίου, 2019

6 δεξιές και 4 αριστερές στροφές, πρέπει να κατακτηθούν στο Zolder, ανατολικά του Antwerp. Όπως και άλλα ευρωπαικά σημεία, έχει μεγάλη και μακρά περιπετειώση ιστορία συμπεριλαμβανομένων και των αγώνων της Formula 1 στα 70s και 80s. 

Τα αυτοκίνητα μπαίνουν στη σειρά

Preparing the line-up.


Ο εθνικός σύνδεσμος αυτοκινήτων - αγώνων, ο NASCAR— είναι μια εταιρεία που οργανώνει και τρέχει αγώνες αυτοκινήτων σε παγκόσμια κλίμακα. Οι αρχές και οι ρίζες της βρίσκοντα στην Daytona στα τέλη της δεκαετίας του '40, στη γενέτειρα των αμερικανικών αγώνων αυτοκινήτων. Οι βαθιές αμερικάνικες ρίζες χαρακτηρίζουν όλους τους αγώνες NASCAR, συμπεριλαμβάνοντας πλέον και τη χορηγία της General Tire. 

Στα πρώτα χρόνια, επιτρεπόταν στους αγώνες να τρέχουν μόνο αυτοκίνητα παραγωγής. Σήμερσ, τα αυτοκίνητα NASCAR είναι ειδικά σχεδιασμένα αγωνιστικά, με ισχυρή σχέση με τους συνεργάτες της παραγωγής τους. 

Όλες οι ομάδες έχουν τις ίδιες συνθήκες για αρχή. Ίδιους κινητήρες, πλαίσιο, ταχύτητες, ελαστικά. Στην προκειμένη περίπτωση, General Tire, μέχρι και το 2024. Διατίθενται 3 τύποι αμαξώματος, Chevrolet Camaro, Ford Mustang, Toyota Camry.


Vintage photo of a crowded coastal section of the Daytona Beach and Road Course during a NASCAR race with old vehicles.

Daytona Beach Road Course

Ο NASCAR έχει τις ρίζες του  στους κλασικούς αγώνες αυτοκινήτων οι οποίοι αυξληθηκαν κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης (1922–1933). Αυτό που ξεκίνησε ως εμπόριο μαύρης αγοράς για να μεταφέρει τα προϊόντα στους αγοραστές, εδραιώθηκε ως ένα συναρπαστικό και απαιτητικό σπορ. Καθώς παρέδιδαν στους αγοραστές, έκαναν μετατροπές στα αμάξια τους ώστε να γίνουν πιο γρήγορα και να έχουν μεγαλύτερους χώρους. Αργότερα, αυτοί οι οδηγοί έκαναν τροποποιήσεις για να ξεπεράσει ο ένας τον άλλον.  


Στιγμές από την ιστορία του NASCAR :

  • Φεβρουάριος 1948: Ο Bill France Senior ιδρύει τον NASCAR. Ο πρώτος αγώνας διεξάγεται στο Beach and Road Course  στη  Daytona.
  • Ιούνιος  1949:  Ο πρώτος αγώνας Strictly Stock (αντίστοιχος με το σημερινό  Monster Energy NASCAR Cup Series) στον αγωνιστικό χώρο του Charlotte Fairgrounds .
  • 22 Φεβρουαρίου, 1959: Πρώτο Daytona 500.
  • 18 Φεβρουαρίου, 1979: Πρώτη ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση του NASCAR  Daytona 500 στην Αμερική.  
  •  6 Αυγούστου 1994: Ο αυτοκινητόδρομος της Indianapolis προστίθεται στις πίστες του NASCAR .
  • 2012: Η Racecar Euro-Series (τώρα Whelen Euro Series) γίνεται επίσημα μέρος του NASCAR.
  • 25 Οκτωβρίου 2018: Έναρξη της επίσημης συνεργασίας μεταξύ NASCAR Whelen Euro Series και General Tire.
NASCAR Euro Whelen Series Logo

NASCAR Whelen Euro Series

Το NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε σαν σειρά αγωνιστικών αυτοκινήτων που οργάνωσε η γαλλική ομάδα FJ το 2009. sΤην εποχή εκείνη ονομάστηκε Racecar Series και οι πίστες βρισκόντουσαν κυρίως στη Γαλλία. aΚατά το τέλος του 2010, η Fédération Internationale de l’Automobile (FIA) ανακοίνωσε την  Racecar Euro-Series ως επίσημα αναγνωρισμένη διαθνή σειρά αγώνων. Ως αποτέλεσμα, ο αριθμός των χωρών στην Ευρώπη αυξήθηκε στις 11.  

Μόλις ένα χρόνο αργότερα, οι ιδρυτές της  Racecar Euro-Series ήρθαν σε συμφωνία με τον NASCAR. Η Euro Series υιοθέτησε τους κανονισμού του NASCAR κι έγινε επίσημα μέρος του. Ακολούθησε η μετονομασία σε NASCAR Whelen Euro Series το  2013.


Εκκίνηση
 

Νέοι στο NASCAR; Συχνές ερωτήσεις

Ποιές είναι οι αλλαγές στους κανόνες NASCAR το 2019;

Το NASCAR Whelen Euro Series 2019 season προχώρησε στις παρακάτω αλλαγές:

  • Κάθε οδηγός διαθέτει 20 slick ελαστικά για όλους τους αγώνες NASCAR. Τα ελαστικά των δοκιμών δεν συνυπολογίζονται στον αριθμό αυτό. 
  • Ένα νέο αμορτισέρ με ρύθμιση για 3 δρόμους έχει αναπτυχθεί απο την οργανωτική ομάδα FJ και θα πρέπει να χρησιμοποιείται απο όλους. 
  • Για καλύτερη ορατότητα, αναπτύχθηκε ένας νέος σχεδιαμός πίσω σπόιλερ. Είναι κατασκευασμένο από διαφανές πολυανθρακικό και χάλυβα. 
  • Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να περάσουν από ενισχυμένη τεχνική επιθεώρηση για κάθε αγώνα. Το οποίο έχει βελτιωθεί με την υποστήριξη του κέντρου NASCAR R&D .
  • Η πρώτη προκριματική φάση του Elite 2 έχει αυξηθεί από 10 σε 20 λεπτά. Η διάρκεια του προκριματικού Superpole παραμένει αμετάβλητη από τις προηγούμενες σεζόν του  Euro NASCAR.
Πώς λειτουργεί το σύστημα βαθμών του NASCAR ;

Στο τέλος του αγώνα  NASCAR Whelen Europe Series 2019, οι βαθμοί απονέμονται ως εξής:

  • 1η  θέση: 40 βαθμοί
  • 2η θέση: 35 βαθμοί
  • 3η θέση: 34 βαθμοί
  • 4η και μέχρι την τελευταία θέση: οι βαθμοί μειώνονται κατα 1 για κάθε θέση

4 βαθμοί μπόνους απονέμονται στον οδηγό που κέρδισε τις περισσότερες θέσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. 

Στους τελευταίους 2 αγώνες του NASCAR Euro season,τα λεγόμενα "playoffs", οι βαθμοί για τους νικητές διπλασιάζονται:

  • 1η  θέση: 80 βαθμοί 
  • 2η  θέση: 70 βαθμοί 
  • 3η  θέση: 68 βαθμοί 

8 βαθμοί μπόνους απονέμονται στον οδηγό που κέρδισε τις περισσότερες θέσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. 

Τί είναι τα πρωταθλήματα NASCAR Elite 1 και Elite 2 ;

Το πρωτάθλημα οδηγών NASCAR Elite 1 προορίζεται για χρυσούς, αργυρούς και χάλκινους οδηγούς:

  • Junior J. Sarran τρόπαιο για οδηγούς κάτω των 25 ετών
  • Challenger Trophy για ερασιτέχνες

Το πρωτάθλημα οδηγών NASCAR Elite 2 είναι μόνο για ασημένιους και χάλκινους οδηγούς: 

  • Legend Trophy για οδηγούς ηλικίας 40 και άνω
  • Rookie Cup
  • Lady Cup
Τί είναι το ομαδικό πρωτάθλημα NASCAR ;

Η ομάδα με την υψηλότερη βαθμολογία στα πρωταθλήματα Elite 1 και Elite 2 cείναι επίσης και η πρωταθλήτρια ομάδα.

Τί είναι το κύπελλο NASCAR Nations;

Το κύπελλο NASCAR Νations είναι μια πρόσθετη κατηγορία από το 2018. Στις χώρες με το υψηλότερο συνολικό σκορ απονέμονται χάλκιναμ, ασημένια ή χρυσά μετάλλια κατά τη διάρκεια κάθε αγώνα τα σαββατοκύριακα.

Από το 1915.
General Tire. Μάρκα της Continental.

Χρησιμοποιούμε cookie προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα σας παρέχουμε τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία στη διαδικτυακή μας τοποθεσία. Κάνετε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα ή για να αλλάξετε τις ρυθμίσεις που κάνατε σχετικά με τα cookie.